Entry for June 05, 2008

Ma uit in ochii lui si ii vad privirea rece. Cuvintele nu le mai aud, trec deja pe langa mine. De fapt, vazandu-i ochii cuvintele nu mai conteaza, privirea doare prea tare. Am ajuns atat de blazati incat sa renuntam la tot pentru un moft? E orgoliul atat de important? As vrea ca macar odata sa uiti de el, sa calci peste, sa lasi inima sa simta…Dar o mai ai? Aceleasi vesnice stupide discutii. Pentru ce? pentru o hartie? nu, nu pentru ea, ci pentru sufletul asta tampit care inca mai crede in iubire. pentru cuvintele de care am nevoie sa zambesc, pentru ca am nevoie sa stiu. sa stiu ca nu esti asa, ca nu m-am inselat toti anii astia. nu ma dezamagi, te rog. nu inca o data.
Nu mai vreau sa fac compromisuri, nu. Eu nu sunt asa. Iti dai seama ca discutia asta trebuie reluata? ca se va sfarsi la un moment dat prost pentru ca eu nu am sa mai pot sa accept sa doara?
Nu inteleg oamenii, nu i-am inteles niciodata. Poate nici ei pe mine.
Atatea cuvinte si imagini frante in suflet. Prea mult zbucium… Mereu prea mult.

Lasă un comentariu