Draga Mos Craciun,

Anul asta te rog mult de tot sa imi aduci un zambet si doua cuvinte. Atat!

6 răspunsuri to “Draga Mos Craciun,”

  1. … iar mie sa-mi aduci o craciuniță… bogată în toate cele. Ei… nu chiar toate… :))
    Fie ca Moșul să îți aducă ce-ți dorești 🙂
    Eu unul știu că ai fost cuminte !:D
    Hugs!

  2. Sa iti aduca ce iti doresti!
    Hugs back:)

  3. Cuvintele alea două… dacă sunt cele la care mă gândesc eu, sunt cele mai frumoase ce le poate auzi cineva, mai ales dacă sunt rostite de cine trebuie! 🙂

  4. Iulia, ne gandim la aceleasi cuvinte care intr-adevar sunt minunate rostite de cine trebuie si cred ca toti ne dorim sa le auzim si sa le rostim!

  5. Da, cu toate astea… e bine ca atunci când sunt rostite, să fie şi dovedite 🙂

  6. Absolut! Din pacate cuvintele astea doua is un pic prea folosite si si-au pierdut din putere… Cand spun ca vreau sa le aud, de fapt vreau sa le simt…

Lasă un comentariu