Lipsa de timp…

Nu am timp sa respir, sa visez, sa ma bucur, sa citesc, nu am timp de nimic…E agitatie multa, aglomeratie multa si toata viata mea trece in viteza prin fata ochilor mei. Stop! Vreau sa am timp…sa rad, sa citesc, sa beau o ciocolata calda, sa …traiesc. Tot incercand sa pun in ordine totul, m-am uitat pe mine. Incerc sa repar asta.Weekendul asta am sa dorm, am sa dorm macar 8 ore pe noapte si am stau cu dosi. e weekendul ei. o sa o periii, o sa o ingrijesc, o sa vorbim amandoua…da, noi vorbim…
Si dupa weekendul asta am sa imi amintesc ca eu trebuie sa am grija de mine, am sa ma analizez, am sa ma vindec, am sa-mi zambesc. O sa incerc sa ma impac eu cu mine si …am sa ma iert. Pentru ca altfel nu pot merge inainte. Si apoi am sa incetez sa traiesc pentru altii, mereu pentru altii si niciodata pentru mine. Am sa…am sa scriu poate primul post roz:)

3 răspunsuri to “Lipsa de timp…”

  1. … In sfarsit, ceva care ma bucura :). Hugs 🙂

  2. Bun sfat si pentru ceilalti 🙂

  3. Da, Iulia, doar ca este mai greu de pus in practica:)

Lasă un comentariu