De dor…

Inca simt dorul ala atat de rau incat doare fizic…mai ales noaptea…Stii, noaptea doare cel mai tare. Sa te caut ne-ar face rau. Sa ma cauti ne-ar face rau…dar oare ne facem un bine lasandu-ne in pace?
Nu-mi mai verific mailul zilnic…nu mai intru pe mess…tacerea doare ca naiba, dar poate la fel ar durea si cuvintele. Simt ca nu e asta finalul, dar ca incepe sa fie prea tarziu. Eu am sa aleg sa merg inainte cum stiu eu mai bine, ascunzand durerea si spunand ca mi-e bine, tu…nu stiu…tu poate ai sa iubesti din nou…

2 răspunsuri to “De dor…”

  1. Of, dragă Laura… știi, unele lucruri revin la viața exact cum pasărea Pheonix renaște din propria cenușă (atunci când te aștepți mai puțin). De regulă când spunem că e prea târziu, de regulă nu e (e doar un strigăt de ajutor, un semnal de alarmă)… abia când încetăm să mai spunem asta, atunci e prea târziu. 🙂 Știi tu mai bine la ce mă refer.
    Hug mare de la mine și de la motănel. 🙂

  2. Hugs back:)

Lasă un comentariu