Entry for May 13, 2007

Am tot sperat ca nu vei fi acolo. Nu ma gandisem la momentul asta pana cand nu am vazut… Flori uscate si lumanari care mai palpaiau inca. M-am chinuit o gramada sa o aprind pe a mea. Mainile imi tremurau si simteam ca ma sufoc. ma gandeam ca intr-un fel tu nici macar nu ai trait pentru ca nu ti-ai dorit niciodata cu adevarat sa o faci. si nu pot sa nu ma intreb, retoric evident, a existat cineva care putea face ceva? ..destin frant si zbuciumat…si multa singuratate…s-atata zbucium si durere…
Mi-am adus aminte de momentul cand mi-ai daruit crucea pe care o purtai tot timpul si la care tineai foarte mult. Mi-ai spus ca mi-o dai ca sa ma protejeze. Te-am intrebat: „dar tu?”, „eu nu am nevoie.” O am si acum, am luat-o la toate examenele si a fost langa mine in toate momentele grele. Nu o sa o pierd…niciodata….Si amintirea va ramane, mereu acolo, undeva, in suflet…

Lasă un comentariu