Entry for May 21, 2007

Vreau sa ma trezesc cu sufletul gol, cu creierul gol.Sa nu mai am amintiri, sa mai simt, sa nu mai cred. Mi-e greu sa ma regasesc, mi-e greu sa nu simt, mi-e greu sa trec peste, mi-e greu sa nu visez. Imi urasc visele, imi urasc capacitatea de a visa …pentru ca in vise totul e foarte frumos sau foarte urat si greu de suportat.
Si fiecare moment cenusiu din viata ma face sa ma intreb ce vreau, ce caut, pentru ce traiesc. Si ma framant cautandu-ma, cautandu-mi un sens si mi se pare ca nimic nu e destul, ca nimic nu e cum trebuie…
Sad mood, heart-breaking mood, sufocating mood….

2 răspunsuri to “Entry for May 21, 2007”

  1. dora.bebe Says:

    1. antidepresive:), 2. nu e nimic rau in a visa, visul e ceea ce ne face sa mergem mai departe, sa avem capacitatea de a lupta si daca tot esti fan filosofie, de unde stii tu cand se opreste visul si incepe viata? 3. it’s a fuckin world, n-ai vrea sa mai privesti si la partea frumoasa a ei? 4. de ce sa ne interzicem cel mai frumos lucru si anume visul? pentru ce sa ne privam de lucrurile care ne sunt accesibile? cu un pic de luciditate, poti visa si fara sa transformi realitatea in tragdeie. parerea mea!

  2. ai dreptate,stiu.de aia si incerc sa vad partea buna:).cum ar fi plimbarea de azi cu dosiq pe faleza si noul meu mp3 player…music,my love!

Lasă un comentariu